Dette har jeg i bokmerkene mine

Jeg bruker funksjonen “bokmerker” på nettleseren flittig på macen min. Jeg rydder den når det trengs, og jeg lagrer ting på den hele tiden. Jeg tenkte å la dere få et lite innblikk i hva jeg har blant bokmerkene mine.

Nr. 1 denne videoen på facebook, So you think equestrian is EASY. Jeg elsker den videoen, fordi den er laget så bra. Det er ingen god reklame for hestesporten, men det er virkeligheten – rått og ekte.

Nr.2 Itslearning. Jeg hadde aldri brukt itslearning før jeg begynte på høgskolen, og da lagret jeg den som et bokmerke som skulle gjøre det enkelt for meg å finne – samme med Studentweb (som også er et bokmerke).

Nr.3 Canva. Det er et nettsted du kan designe hva du vil. Du får et hvit ark, og der kan du legge inn skrift, bilde, figurer osv. Jeg la den til som bokmerke da jeg aldri husker hva den heter.

Nr.4 Turnusen for denne praksisperioden. På google disk har vi en turnus og saksliste for det vi holder på med i praksisen, og siden jeg ikke gidder å gå inn på itslearning hver gang for å finne den – bokmerke.

Nr.5 Identifikasjonsdokument fra Mattilsynet for ikke-kommersiell forflytting av dyr til utlandet. Hvis vi skal ha med oss Neo på kjøretur gjennom Sverige og Finland når vi forflytter han mellom Nord-Norge og Sør-Norge, trenger jeg et slikt dokument.

Nr.6 Gavetips. Jeg finner bestandig ting på nett jeg kunne tenkt å gi i gave, og for å ikke miste det eller ikke finne det igjen, så lagrer jeg det som et bokmerke.

Nr.7 Klær. Er det noen klær jeg ved en senere anledning vil kjøpe det, så har jeg det blant bokmerkene mine om jeg ikke har bruker på nettstedet og kan lagre det gjennom favoritter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg