Faller du for fristelsen, nyt den i alle fall!

De siste dagene har jeg virkelig kost meg i matveien. Jeg har spist gulrøtter med dip. Jeg har spist mengder med frukt og bær. Jeg har kjøpt inn ost og kjeks. Jeg har faktisk spist vesentlig mindre godteri enn både før og i påsken, og det føles litt godt egentlig. Fysøren jeg har spist mye “drit” under denne krisetiden, og det har egentlig vært veldig godt å ha en slik periode, der man bare putter det man vil i munnen fordi det er godt, men det er enda bedre når man da faller tilbake i rutiner igjen. Denne uken kjøpte jeg derfor inn litt mer sunne alternativer.

“Faller du for fristelsen, så nyt den i alle fall!”

Ellers var jeg, Daniel og Benedicte på tur i det nydelige vårværet i går. Jeg følte egentlig ikke at jeg hadde tid til det, men herregud, det nydelig været må jo nytes når det først er her! Solen sto høyt på den litt skyete blå himmelen. Det var litt trekk i luften, men det var veldig deilig å komme seg litt ut igjen. I dag er det grått, det blåser mer og det er snø i luften, så i dag har jeg bedre samvittighet til å sitte inne med bacheloren enn i går.
Denne gangen tok vi med oss Leo også på tur, og han så ut til å trives bedre denne gangen enn den første turen. Nå løp han rundt oss, utforsket og sov når han ble sliten. En fin, vellykket tur!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg