Min dag i klokkeslett #4

08:44 Jeg våknet. Jeg har våknet hver dag til akkurat samme tidspunkt i det siste, og det er jo nesten litt sykt å tenke på – og bare 44, ikke 45 eller 46, nei.. 44.

10:06 Dusje, stelle seg og fikse både sminke og hår.

10:34 Litt dårlig humør, ikke spist frokost enda og rydde et rotete kjøkken. Det gjorde seg å ta det dårlige humøret ut på en skitten kjele!

11:13 Enda ikke spist frokost. Sitter å spiller Candy Crush på telefonen.

12:25 Siste lille finjustering på den lille sminken i ansiktet.

12:31 Spise en liten yoghurt.

12:52 Kjøre til Larvik. Med tre biler – nesten hele gjengen på tur! Daniel hadde bestilt prøvekjøring på en Mercedes x-klasse, så den måtte selvfølgelig hentes før vi kunne gjøre neste oppdrag.

13:23 Handle alt til både jul og julelunsj i morgen. Handlevognen ble full!


14:13 Jeg og Daniel kjøre rundt i x-klassen, til og med jeg prøvekjørte den store pick-upen! Det er faktisk ikke en så ille bil.

15:31 Vi leverte tilbake bilen, gikk rundt å kikket litt på flere Mercedes´er, før vi til slutt kunne starte hjem igjen.

16:04 Etter litt trafikk kaos og myyyeee biler, kom vi oss hjem og inn.

16:16 Vi var ikke så veldig lenge inne, for etter å fått i oss én sjokoladebolle hver – tok vi begge fatt på snørydding, jeg med spaden og Daniel med snøfresen. Det har jo kommet litt snø til jul!

17:41 Pizzatime! Endelig kom Roman hjem, jentene har laget pizza og maten kunne nytes etter “den” treningsøkten! Våt sne er ikke noe å spøke med.

18:17 Candy Crush time!

18:52 Gjengen skulle ut å se på et hus, så vi hang oss bare med. Det var interessant.

20:18 Hjemme igjen, og mer Candy Crush time! Er jo blitt helt hektet på det spillet igjen, ikke bra..

20:47 Fått meg en kopp kakao, og sitter å skriver dette innlegg. Snakk om en effektiv dag! Nå er det jo ikke lenge til selveste dagen heller, og jeg gleeeder meg❤️

Hva som skjer videre utover kvelden har jeg ingen kontroll på, men mest sannsynlig blir vi nok å gå til soverommet, ta en rolig kveld og snakke om litt forskjellige ting før vi legger hodet på puten og sovner. Om vi kommer til å se serie før det, kan godt hende – men hvem vet! Uansett, ha en nydelig fredag videre🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg