Min dag i klokkeslett #6

4. februar

06:59 Det vibrerer i håndleddet mitt, fitbiten var litt vel ivrig i morges må jeg si.

07:06 Jeg klarer endelig å kravle meg ut av den gode sengen, slik at jeg får gjort meg klar til skolen.

08:14 Jeg går ut døren og oppdager at det regner, underkjølt regn – for bilen min er en eneste stor istapp. Det er vått og slapsete, skikkelig grått og tungt vær. Ikke rart det var så tungt å stå opp i morges..!

08:36 Morgenmøte i redaksjonen. Første dag på TV, og jeg hadde heldigvis klart å få en idé som kunne gjøre uken min så mye lettere – dette skulle vise seg i ettertid å ikke gjøre det så enkelt likevel.

08:43 Jeg skriver ned både idé, planer og spørsmål for saken min. Mail har jeg allerede sendt ut i løpet av fredagen i forrige uke og i løpet av helgen. Nå er det bare å vente på svar.

10:23 Jeg og Kamilla går for å sette oss i kantina, der er det veldig mye roligere og etter all støyen som er i redaksjonen trenger jeg virkelig det.

11:00 Lunsjtid, og endelig har de noe godt på menyen! Pizzaaaa har vært et savn i denne kantinen fra min side i all evighet nå.

11:48 Det tikker endelig inn litt flere svar, og planleggingen av saken er i gang – mye som skal klaffe med tillatelser og alt på TV.

15:15 Møte igjen i redaksjonen, og dette møte ble som jeg egentlig hadde forventet at morgenmøtet skulle være – mitt mareritt.

15:28 Dra å handle inn for uken.

15:47 Etter alt som skjedde den siste timen på skolen, ble jeg sittende i bilen mens tårene trilte ned kinnet mitt. Jeg innså vel at saken jeg holdt på med, kanskje ikke var på det nivået som veilederne ønsket, og jeg satt der å tenkte på hvordan jeg kunne gjøre dette – når sannheten er at jeg aner ikke. Jeg ble fortvilet, været var dritt og alt føltes alt for overveldende. Jeg kom meg inn i leiligheten til slutt da.

16:23 Jeg fikk pakket ut matvarene, vasket opp, begynt på middagen og sett på Home And Away.

18:00 Jeg så på det her tv-programmet “Love it or List it” – husker ikke hva det heter på norsk. Jeg følte ikke for å gjøre noen ting resten av dagen, og ble egentlig bare liggende i sofaen å se på diverse programmer på tven.

19:00 Huskestue på TV2, digger det programmet der.

20:00 – 20:36 Ligge å halvsove i sofaen, mens jeg hører de synge i The Voice i bakgrunnen. Jeg var så trøtt og sliten etter en litt dårlig dag. Motivasjonen var på bunn, og livet føltes meningsløst. Jeg må begynne å gi litt mer faen i ting, det er noe jeg virkelig er nødt å øve på.

20:46 Pusse tenner, vaske bort sminken, skru av tven og slukke alle telysene i stuen.

21:13 Legge meg i sengen og høre på podcasten til Julianne og jentene “Jentesnakk”, for noen beroligende stemmer de har!

22:47 Sovnet jeg, i følge fitbitklokken min.

 

Men i dag er været så veldig mye bedre! Det gjør noe med humøret, og kanskje jeg kan ha en ok dag opp i alt? Februar kan nok ikke måle seg med januar hittil hvert fall :p

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg