Min dag i klokkeslett #7

7. mai

07:15 ringte vekkeklokken min. Det var på tide å stå opp.

07:30 den ringte igjen, jeg hadde visst sovnet igjen. Men nå kom jeg meg opp, gikk på badet og stelte meg.

08:04 kledde på meg og lagde frokost.

08:40 begynte å lage te til og ta med på skolen.

08:55 Startet til skolen, og dagen startet med forelesning med VG om gravende journalistikk. Det var veldig interessant faktisk!

12:15 Etter forelesning og lunsj, var det klart for studentpresentasjoner og plutselig innså jeg at gruppen min (og min feil) så har vi lest og forberedt feil kapittel. I stedet for å ha presentasjon om side 340-352 som vi skulle ha, så har vi tatt om side 240-252.. Heldigvis var ikke dette et arbeidskrav, og vi presenterte det vi hadde! Puuuh.

13:20 Vi var ferdig og hadde fått gruppene for det store prosjektet, så kunne vi dra hjem.

14:06 Jeg og Daniel kjører til Sørlandssenteret for å gjøre ukens handel.

15:34 Etter å handlet, kommet hjem og satt varene på plass begynte Daniel bare med middagen. Vi var begge sulten så, og på menyen sto Fish and Chips.

15:53 Vi ble bare liggende på sofaen en liten stund etter middagen, før jeg tok tak i å rydde bort middagstallerken.

17:08 Kom det en som skulle se på bilen Daniel skulle selge. Han ble ute en liten stund, før dem kom inn hele gjengen for å skrive kontrakt og alt.

17:54 Bilen dro, Daniel kom inn og begynte å styre med veldig mye – for nå har vi en ny plan. Kommer tilbake til det senere! Mens jeg designet min egen hettegenser, håper den ble like bra som den så ut på nettet.

19:33 Begge ble litt rastløs, så vi dro like gjerne en tur på Biltema – kun for å kikke litt.

20:37 Vi kjørte litt rundt i byen og hadde forskjellige samtaler, det er veldig typisk oss å bare kjøre rundt mens vi snakker om ting.

21:09 Når vi kom hjem igjen, måtte vi ta igjen en del episoder med Vendela + Petter.

22:28 På tide å finne sengen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg