Min dag i klokkeslett #8

Mandag 27. mai 

07:30 Alarmen min ringer, det er på tide å stå opp. Jeg våkner opp fra en litt grufull drøm – flystyrt. Det var litt ubehagelig ja.

07:53 Når jeg faktisk ender opp med å stå opp, hah! Jeg var ganske trøtt, og hodet dunket når jeg sto opp.

08:02 Dusje, stelle meg, sette en maskin med klær på vask, spise frokost og se litt på God Morgen Norge.

09:27 Jeg tar med meg macen, skoleboka, speilreflekskameraet og en notatblokk før jeg suser ut av døren.

09:45 Veiledningstime med veilederen vår angående gruppeprosjektet – vi fikk litt innspill og tips til hva vi kunne gjøre videre.

10:04 Jeg og en annen på gruppen gikk i gang med å undersøke det vi hadde fått tips om, skrive litt på metoderapporten og lage spørsmål til fem på gata.

11:43 Vi drar avgårde til byen, hovedsakelig først fordi jeg skal levere en klokke jeg har solgt til kjøperen, men også for å gå rundt å spørre folk på gata om de spørsmålene vi har laget. Jeg fikk meg også en matbit.

13:42 Fem på gata gikk utrolig bra, vi fikk noen som ville svare til saken og nå var vi på vei til intervjuet vårt for dagen. Hun vi møtte var utrolig hyggelig og alt hun fortalte imponerte meg. Alt vi så var så gjennomført og utrolig bra.

14:38 Det var endelig tid for å komme seg på butikken, handle inn middag og dra hjem. Denne dagen var utrolig bra, og innsatsen var ingenting å klage på.

15:23 Jeg fikk skrevet ned alt jeg husket fra intervjuet, og observasjonene jeg bet meg merke i. Nå kunne jeg med sikkerhet ta en liten pause fra prosjektet.

15:52 Det var på tide å pakke litt til morgendagen. Det var mye jeg skulle huske.

16:12 Det var på tide å lage litt middag. På menyen sto pai med rundstykke, sammen med Home And Away på tven.

17:56 Jeg kjørte en liten tur til Sørlandssenteret for å stjele litt tid. Gikk innom de butikkene jeg hadde mest lyst til, kun for titte litt.

19:32 På vei hjem kjøpte jeg den nye favoritt isen min – Friskis fra Hennig Olsen! Mmmm!

20:22 Fikk vasket bort sminken, tatt på meg skikkelig comfy outfit for kvelden før jeg la meg på sofaen med blogginnlegg og ny musikk på Spotify.

21:05 Begynte faktisk å spille litt kort – kabal mens jeg så på nyhetene og Åsted Norge – historien om drapet på Kristin.

22:42 På tide å finne senga! Fikk selvfølgelig ikke sove med engang, men plutselig så bare sovnet jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg