Min dag i klokkeslett

14. april 2020

07:53 Da våknet jeg. Ble liggende i sengen, mens Daniel enda sov, og trykke på telefonen. Bla igjennom både Facebook og Instagram.

09:43 Daniel har våknet, og vi kommer oss endelig ut av sengen. Får spist frokost og sett på litt serie.

11:10 Jeg satt meg ned for å skrive på bacheloroppgaven. I dag fikk jeg fokusert på journalistrollen, og gjorde noen ord ut av det. Motivasjonen min er helt på bunn.

12:50 Jeg fikk stelt meg litt, før vi gikk ut døren og kjørte til bygda. Det var tid for ukens handel, og vi måtte innom flere butikker for å finne alt vi skulle ha. Det var godt å komme seg litt ut.

13:57 Jeg får pakket ut alle varene og satt de på riktig plass, før pappa kommer inn døren. Han er det utrolig lenge siden jeg har sett, så det var veldig godt å se han igjen.

15:17 Buret til fuglene fikk seg en liten vask. Den ukentlige bur vasken. Daniel gikk også ut for å vaske, men det var bilen som fikk seg en omgang med vannet.

16:12 Jeg tok kniven fatt, og skjærte opp kyllingen til middagen. Tandori sto på middagsplanen for dagen.

17:21 Vi begynte å se på Vendela + Petter, mens vi spiste.

18:03 Etter tre forsøk med å få bilen opp bakken vår, siden det er blitt så sørpete, kom jeg meg endelig i stallen. Dagens trim med Sebastiaan sto for tur. Det ble litt skritt og trav, og en liten runde på gården før vi ga oss for kvelden.

20:18 Jeg kom meg helskinnet hjem igjen, men det var et herk å parkere bilen på plass igjen. Fikk dusjet av meg hestelukten.

21:08 Jeg og Daniel dro en tur til mamma og Hjalmar, der vi spilte yatzy. Hjalmar vant faktisk, til en forandring, mens jeg og Daniel havnet på bunn. Det var en skikkelig morsom runde.

22:42 Det var på tide å komme seg hjem og komme seg i seng. Jeg ble liggende å snappe, mens Daniel så på youtube videoer før vi til slutt sovnet i halv ett tiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg