NYDELIG mat på Verdde Mat & Vinhus

Nydelig biff med saltbakte poteter, soppstuing og peppersaus.

Nå har endelig den nye restauranten i bygda åpnet dørene igjen etter å vært stengt noen måneder. Da bestemte vi oss for å teste den ut, ettersom vi ikke fikk testet før dem stengte. Må også påpeke at dette ikke er sponset på noen måte! Har betalt av egen lommebok, og dette er min helt ærlige mening. Med det sagt må jeg si.. jeg er imponert.

For det første.. servicen var ypperlig! Servitøren var hyggelig, og leverte maten både med et glimt i øyet og humor. For det andre.. restauranten ser amazing ut! Vi trengte virkelig en fin restaurant i bygda vi også. En plass der man kan ta en finere middag. For det tredje.. maten.. var utrolig god! Hvert fall biffen og tilbehøret som vi valgte denne gangen, og ikke minst sjokoladefondanten. Porsjonene var akkurat store nok, så jeg ble meget mett etter både middagen og desserten. Alt i alt hadde jeg en meget fin matopplevelse på Verdde Mat & Vinhus.

Det var en så positiv opplevelse, at vi bestemte oss for å legge inn et fast besøk dit hver måned. Prisen vil jeg si var overkommelig, og for å legge inn et besøk der hver måned har jeg fint råd til. Jeg håper virkelig flere i bygda legger et lite besøk dit, for å smake på maten. Jeg håper også at dersom folk syns det er godt, og har en like fin opplevelse som meg, at de legger inn flere besøk der gjennom året. Jeg håper jo at disse klarer seg, og det gjør de ikke uten kunder. For å beholde tilbudet, må man bruke det. Det kommer hvert fall jeg til å gjøre.

Meget god sjokoladefondant.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg