På denne dag i fjor

Må si at på denne dagen i fjor var en total annerledes dag, i motsetning til i dag. I fjor var jeg sørpå, og nøt solstrålene selv om jeg savnet så inderlig hjem, og misunnet alle som hadde vært til fjells. På denne dag i fjor leverte jeg og Kamilla inn den første episoden av podkasten vi lagde i forbindelse med en oppgave vi hadde den gang. Jeg husker det var så utrolig gøy å spille inn den podkasten! Podkast er faktisk noe jeg kunne drevet med.

På denne dag i fjor var det nydelig vær i Kristiansand. Det var sol, og det var et vær der jeg egentlig ikke trengte jakke. Jeg og Kamilla gikk aller først på kafé. Min favoritt kafé i Kristiansand, Dampbageriet. Der har de så fryktelig gode bakevarer. Før vi gikk rundt å nøt solen i byen.

I dag, ett år senere, har jeg flyttet hjem igjen. Til den lille bygda mii oppe i nord. Her sitter jeg i karantene, fordi et virus har tatt over verden. Jeg får ikke gå i butikken, eller være i nærheten av folk. Men det jeg kan gjøre er å dra på tur, kjøre bil eller scooter og egentlig alt som ikke innebærer å treffe folk. Det er egentlig helt greit.
I dag er været grått, og kjedelig. Det er mildt, med litt snø i lufta. Jeg holder nå på med bacheloroppgaven, og er på min siste etappe før jeg er ferdig med studiet.

I fjor hadde jeg også fått dilla på Riverdale, og jeg må si.. jeg har enda dilla. Det er endelig kommet sesong 4, og jeg ser det hver gang jeg kan. De legger også ut episoder med store mellomrom, så da er det jo ekstra mye venting..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg