1. mai

Jeg har hatt en skikkelig lørdagsfølelse i dag. Jeg vet ikke hvorfor – kanskje fordi jeg har fri i dag og at jeg i går kjørte til Sandefjord etter skolen. Jeg pleier å få helgefølelser da, siden det er som regel da jeg er her.

Lukten av saltvann minner meg om fisk. Vinden slår i håret og motorsus fyller ørene. Vi flyr over bølgene, mens vi har kursen for en holme. I dag har jeg vært på båttur sammen med Roman og Julie + en familie til. Det var en utrolig bra tur, men jeg kjenner virkelig at vi har vært ute hele dagen. Det ble både bading (jeg badet ikke), grillings og turgåing, med rundt 15 grader, litt overskyet og sol. Hele dagen fløy avgårde, og vi har nesten akkurat kommet hjem igjen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg