1 uke igjen!

Tenk, det er bare én uke igjen til selveste julaften. Hvor ble det av denne adventstiden? Det har gått så fort at jeg så vidt har klart å få det med meg. Jeg fikk sjokk her om dagen når jeg så hvor mange dager det var igjen til julaften. Det har skjedd så mye de siste ukene, så da har dagene bare forsvunnet.

Denne adventstiden har jeg hatt så utrolig mange kalendere. Tror aldri jeg har hatt så mange kalendere å åpne, men i år har det tatt helt av. Hovedkalenderen min er det mamma som har stått for. I år som alle tidligere år, lager hun pakkekalender til meg. Her får jeg både shampoo, kopper, ny julepynt og ting jeg trenger. Jeg syns det er ganske gøy og digger hver pakke.❤️

Denne uken skal bare nytes, og uken etter det igjen og uken etter det. Tiden går bare så fort, og poff så er vi i januar. Det er ganske mye som skal skje i januar, så nå må jeg bare nyte den lille friheten jeg har til å ta det helt med ro og lade opp batteriene.

De neste dagene og ukene skal jeg bruke store deler av tiden min sammen med familien, ikke minst skal jeg sette på alle de julefilmene jeg ønsker å se. Netflix har jo ganske mange bra julefilmer som jeg gleder meg til å sette på.

Det er veldig deilig med juleferie, og kjenner at jeg trenger denne ferien. I dag sov jeg til halv elleve, og føler meg egentlig ganske sliten. Det har vært en rolig høst, men de tre siste ukene av skolen var ikke å tulle med. Jeg fikk ned ganske mange ord på kort tid, så hodet mitt er sikkert litt sliten etter det.

I dag er den eneste planen jeg har er å dra i stallen. Resten av dagen tar jeg som den kommer. Ha en fin tirsdag alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg