10 kjappe spørsmål

1.Hvor var du for 3 timer siden? 

Da sto jeg å vasket badet.

2. Siste serien du så? 

NRK-serien 22. juli som er en del av bacheloroppgaven min.

3. Hva har du på deg akkurat nå? 

Akkurat nå har jeg bare på meg en hettegenser og undertøy.

4. Når våknet du i dag? 

Jeg tror jeg våknet rundt 07-08. Jepp, og det til tross for at jeg faktisk har fri, sitter i karantene og kan sove så lenge jeg vil.

5. Hva gjør du helst en fredagskveld? 

Elsker fredagskvelder. Aller helst så tilbringer jeg kvelden med familie, spise noe god mat, spille noe spill, eller ser på tv sammen.

6. Låta som får deg i bra humør? 

Det er så mange sanger som får meg i et skikkelig godt humør, men hvis jeg må velge så blir det: Tove Lo – Talking Body.

7. Låta som får deg inn i tankeverden?

Hmm, det må nok bli: Lewis Capaldi – Bruises.

8. Fortell en fun fact om deg selv?

Jeg elsker å synge høyt når jeg er alene. Da må jeg finne sanger jeg kan, som jeg kan synge på, hah.

9. Favoritt komiker?

Nå har jeg ikke sett så fryktelig mye på komikere, eller vet hvem som er morsomst, men de jeg har favorisert hittil er Erlend Osnes og Ørjan Burøe av det lille jeg har sett.

10. Hva gjør du akkurat nå? 

Nå sitter jeg og ser på at Daniel maler kjøkkenet, mens jeg skriver litt blogginnlegg. Vi er på dag to eller tre av karantene, og han klarer ikke holde ræva i ro, hah!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg