10 kjappe

1. Favoritt rett? 

Jeg tror nok jeg må si taco, denne gangen faktisk. Kan man bli lei det? Jeg tror ikke jeg blir det..!

2. Favoritt tid på dagen? 

Ettermiddagen! Da er det middag, man kommer hjem fra skole/jobb og kan bare legge seg ned i sofaen etter en lang dag eller gjøre noe gøy.

3. Favoritt app? 

Jeg tror jeg må si Snapchat, men Instagram henger like etter.

4. Det siste du skrev? 

“Ser det” som svar på en melding lillebroren min sendte.

5. Den siste personen du ringte?

Mamma, på mandag. Ja, jeg ringer svært sjeldent og det er som regel mamma jeg snakker med da.

6. Favorittplagg akkurat nå?  

Hettegenser! Denne vinteren har jeg virkelig falt for hettegensere, og jeg bruker det nesten hver dag.

7. Favoritt dyr?

Det er vanskelig å velge.. men må jeg velge en så blir det hest. Jeg har alltid hatt et spesielt bånd til hest, selv om vi bestandig har hatt hund. Jeg elsker dyr og vi har jo nesten en liten dyrehage hjemme!

8. Hvordan er humøret ditt akkurat nå? 

Helt ok, ikke super glad og ikke i dårlig humør – det går bra liksom.

9. Hvilken telefon har du? 

iPhone XS, og jeg eeeelsker den.

10. Det siste bildet du tok? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg