11 dager igjen

Jeg trodde desember skulle bli finere enn alle andre måneder, men jeg føler på en slags nedstemthet. Det er tomt, og denne julen er ikke det samme som tidligere år. Vi har bare 11 dager til selve dagen, og vi er godt inn i måneden, likevel føler jeg meg tom og nedfor. Jeg føler dagene går sakte og i ett, som resten av denne høsten.

Julestemningen er det ingenting å si på, jeg elsker fortsatt julen og alt den bringer med seg. Vanligvis er desember en av de beste månedene, for det er få ting som kan legge en demper på stemningen. Men ikke i år. Det er mye som skjer, og jeg føler meg vel egentlig bare alene i alt som skjer akkurat nå.

Det er vel bare å sette en fot foran den andre, se hva dagene bringer og håpe på det beste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg