12 kjappe

1. Hvor var du for 3 timer siden? 

Da satt jeg i stua sammen med mamma, lillebror, Neo og Leo.

2. Når var du sist på kino? 

Det var faktisk i begynnelsen av mai med Daniel, og vi så filmen Long Shot.

3. Siste filmen du så? 

Jeg så Mamma Mia: Here We Go Again på Viaplay i forrige uke.

4. Hva har du på deg akkurat nå? 

En skikkelig deilig svart slengbukse fra Gina Tricot og en kort t-skjorte som sikkert er fra New Yorker.

5. Det siste du spiste? 

Popcorn for rundt én time siden.

6. Hvem savner du akkurat nå? 

Daniel..! Han er på jobb og har vært borte noen dager nu.

7. Når var sist gang du ble stoppet av politiet? 

Det husker jeg faktisk ikke, men det er noen år siden. Det må nok ha vært en promillekontroll regner jeg med, så og si de eneste gangene jeg har vært i kontakt med politiet, hah!

8. Hva gjorde du ved midnatt i går kveld? 

Da lå jeg i sengen, hørte på podcast og bladde gjennom instagram. Jeg sovnet faktisk med podcastene spillende, og våknet opp i morges etter å “hørt” ganske mange episoder av Harm og Hegseth.

9. Hoppe i fallskjerm eller hoppe i strikk? 

Fyf, ingen av delene! Men måtte jeg valgt en så hadde det blitt å hoppe i fallskjerm, stoler ikke helt på den strikken (egentlig ikke fallskjermen heller, men utsikten er bedre).

10. Hva irriterer deg i hverdagen? 

Det å måtte lade telefonen, mest irriterende tingen er å se at du snart må lade når du har planer som ikke inkluderer en stikkontakt.

11. Når våknet du i dag? 

Jeg våknet vel kvart på ti, men sto nok ikke opp før nærmere halv elleve.

12. Hvor mange puter har du i sengen? 

Tre stykker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg