14. Desember

Som dere har lagt merke til, så er desember tiden for å drikke maaaasse kakao!

 

Endelig er fredagen her, endelig er det ikke lenge til min kjære gutt kommer ned til oss for å feire jul og ferien sammen. Jeg elsker julen fordi alle samles og finner på ting man ellers ikke ville gjort. Det syns jeg er veldig koselig og er det som gjør hele julen.

I går leverte jeg refleksjonsnotatet, og det betyr at jeg offisielt har JULEFERIE. Vet dere hvor deilig det er? Jeg føler meg så sliten og trøtt dagen lang, så kanskje det var på tide med en ferie? Det skal virkelig nytes.

I dag har jeg vært en tur på Hvaltorvet sammen med Therese, og brukte hele dagen der. Resten av dagen skal jeg bruke på å slappe helt av, for jeg kjenner at hodepinen er på vei tilbake.

Visste dere forresten av hver dag klokken 19 spiller de en julefilm på Tv2 livsstil? I går så jeg nok en julefilm der, mens foreldrene var å la lille Julie til å sove. Jeg har masse julefilmer på Netflix som jeg har så lyst å se – men aldri har tatt meg tiden til å se. Nå er jo tiden virkelig inne for det, ingen skole å tenke på, ingen innleveringer å skrive eller prøver å øve til  – ingenting som må gjøres!

4 kommentarer

Siste innlegg