Uke 13 – uken som gikk..

Ukens sang: Jeg har gått helt dilla på Trifo – Away from me. Teksten er til å ta og føle på, og jeg bare elsker melodien. 

Ukens middag: Det må virkelig vært den middagen vi spiste på Åstedet; kremet pasta med kylling og bacon. Det er seriøst min favoritt. 

Ukens craving: Denne uken har jeg egentlig hatt sykt lyst på is! Herregud, det er så godt. 

Ukens humør: Humøret denne uken har faktisk vært utrolig bra, godt humør så og si hele tiden; ingenting galt i å være i godt humør!♥

Ukens høydepunkt: Det at Therese, moren til Daniel, og Benedicte kom en tur oppover; kanskje ikke i den hyggeligste grunnen, men det var godt å se dem begge to igjen, det er en stund siden nå. Heldigvis er det ikke så lenge til vi får se de neste gang♥

Ukens nedtur: Denne uken var jeg i begravelse til et familiemedlem av Daniel, og for å si det enkelt; er det en ting jeg liker minst her i verden så er det nettopp begravelser. Jeg tror det er det mest triste jeg vet om. 

Ukens sitat: Greit nok at jeg er liten, men vet du ikke at ugresset vokser fortere enn blomstene? 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg