Påskeferie!

Nå er det nesten offisielt påskeferie, bare nesten fordi jeg har jobbhelg. Men jeg har offisielt påskeferie fra skolen, og det er sykt deilig å tenke på! Det var også utrolig herlig å bli ferdig med alt som skulle være ferdig denne uken. Jeg kan faktisk ikke tro at det er påskeferie, det har ikke gått opp for meg helt enda. 

Det som også er utrolig uvant er at jeg har ingenting å gjøre. Når det er hverdag, har jeg alltid noe som skal gjøres av skolearbeid, men nå har jeg ingenting, jeg er fri! Men det er når det er ferie jeg skjønner hvor mye av livet mitt som faktisk er skole. Det er litt trist å tenke på egentlig. 

Innledningen til ferien var med fantastisk påskevær! Solen skinte og temperaturen var ikke så verst. Nå sitter jeg i sengen og vet ikke helt hva jeg skal bruke resten av dagen min på; å dra noen plasser hjelper ikke ettersom jeg har tidligvakt på jobb hele helgen. Så nå lurer jeg på om jeg bare skal ligge i sengen å endelig få fullføre sesong 6 av The Vampire Diaries, hah. 

Hva skal du i påsken? 

6 kommentarer

Siste innlegg