Jobbhelg!

Det som er veldig fint med å ha jobbhelg denne helgen er at jeg har noe å gjøre. Jeg blir ikke liggende i sengen hele dagen og være rastløs fordi jeg ikke har noen planer. Men med jobb, så holder jeg meg i gang og holder rastløsheten på avstand. Det er faktisk veldig deilig. Til tross at dagen i dag var veldig tung fordi jeg sov så lite i natt. 

Det beste jeg vet er når det er mye å gjøre på jobb, for da får jeg ikke tid til å tenke eller se på klokken. Da går tiden i seg selv veldig fort, og det er det beste jeg vet med å jobbe på en bensinstasjon; selv om det kan være slitsomt en gang i blant. Det beste med å komme hjem da, er å legge seg ned i sengen, kjenne at føttene svir og bare ligge der langflat uten å gjøre noe. Så får vi se hva de neste dagene bringer. 

6 kommentarer

Siste innlegg