God morgen!

Det er mandag! Ingen skole, ingen jobb. Kun fri! Det er fantastisk deilig og jeg gleder meg til å ta fatt på denne uken. Kun én arbeidsdag, resten skal nytes til fjells. 

I dag blir det nok ingen tur til fjells, i dag har jeg planer å gå gjennom skuffer og skap for å se om det er noe jeg ikke trenger lengre. Dessuten tenkte jeg å gå gjennom klesskapet og se om jeg finner noe jeg hadde glemt jeg hadde, eller føler jeg ikke har bruk for lengre. Skal bli godt å få orden igjen, på tide med en ny runde. Fjellturen får jeg kanskje ta i morgen, vi får se. 

Håper ellers alle har en fantastisk morgen og nyt dagen!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg