Sprøstekt løk

Nå har vi gjort siste handel før påsken virkelig slår inn for fullt. Jeg har min siste dag på jobb i morgen, og da drar vi over alle hauger. Gud som jeg gleder meg!

Det var veldig deilig å få Daniel hjem i går. Vi fikk virkelig planlagt påsken vår, så nå er alt klart. Jeg kjenner en lykkerus hver gang jeg og Daniel planlegger og styrer for reisene/feriene våre, det er så gøy. Jeg elsker når vi har mye å gjøre, og det er mye som skal rekkes før avslappingen kan finne sted. Alt virker så fortjent og det blir litt ekstra deilig å nyte den rolige tiden.

Jeg kan være veldig rastløs av meg, og jeg kan ikke ligge for lenge på "latsiden". Én dag med å bare chille hjemme i sengen går helt greit, men på dag nummer to blir det problemer. Ikke bare blir jeg rastløs, men jeg er nødt å gå ut minst en gang i løpet av dagen for å få frisk luft, hvis ikke fungerer ikke hodet mitt. Jeg blir veldig tung i hodet og negativiteten kan veldig fort ta over da. Er jeg ute hele dagen kan jeg ligge lengre i ro, for frisk luft gjør virkelig susen.

Nå skal vi bare få i oss litt middag før vi setter kursen for en liten kinodate! Skal bli koselig❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg