Ut på tur, aldri sur!

I dag har vi vært på vår første scootertur denne påsken. Det var utrolig deilig å kunne pakke scooteren full med god mat og kjøre til fjells, finne venner og kjente for å slå seg ned og nyte været. Er det noe jeg elsker i påsken, så er det fjellturer og hyttelivet.

I går kom vi til Skoganvarre etter at jeg var ferdig på jobb. Det var godt å ta siste vakt før jeg tok ordentlig påske. Når vi kom dit satt vi oss på gulvet og spilte yatzy. Gud hvor gøy det er gå litt tilbake i barndommen, og spille spill samt ha quiz nu i disse påsketider. Jeg elsker virkelig hytteturer og turer til fjells.

Nå er jeg og Daniel på vei til vestsiden av porsangerfjorden, der min påske er blitt tilbringt hele livet. Å som en tradisjon blir det påskerenn i år også; tante og onkel organiserer guiz og leker i konkurranseform, og i år som i fjor har jeg laget diplomer. Vi blir på denne siden av fjorden til i morgen, så er det tilbake til Skoganvarre. Hver del av familiene våre skal ha en bit av oss 😉

GOD PÅSKE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg