Påskeferien

Det har virkelig vært en fantastisk ferie, og jeg har virkelig stor kost meg hele denne ferien. Jeg er veldig fornøyd med hvordan vi har valgt å gjøre ting denne påsken, samt at jeg har fått noen arbeidsdager også. Været har også vært veldig bra. Alt i alt er jeg veldig fornøyd og klar for å ta fatt på siste innspurt av dette skoleåret! 

Jeg har egentlig ikke landet helt og klarer ikke se for meg at det er skole i morgen. Jeg tror enda at det er fri i morgen, og ikke klar for å stå opp kl 07.. Jeg er heller ikke klar for å starte med full skoledag, og hvertfall ikke med 100 minutter samisk mot slutten av dagen.. Men men, jeg skal nu klare det som alt annet. Nu er det på tide å finne sengen så jeg kommer meg opp i morgen, klar for å ta fatt på dagen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg