Første tentamen gjennomført

Da har jeg gjennomført min første tentamen denne våren, og nå kommer det til å være tentamen på tentamen de kommende ukene. Dette er bare starten. Bare denne uken har jeg to tentamener, og min andre er samisk. Det kommer til å bli deilig å være ferdig med den verste i hvertfall, samisk.

Jeg kjenner vi kommer bare nærmere og nærmere slutten og det gleder meg bare mer og mer.  Det var litt deilig å være ferdig tidlig i dag, for da kan jeg bruke dagen til det jeg vil. Derfor blir planen å kjøre til Finland en tur når lillebror blir ferdig på skolen. Jeg er ikke så veldig glad i burger, men burgeren på hansa baari er helt fantastisk god. Så det skal bli godt! 

Hva skal du i dag? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg