Små hverdagsgleder

Alle har noen små hverdagsgleder. Mine hverdagsgleder er når kjæresten blir på med på gåturer, gjør de små tingene som jeg setter pris på og de små tingene som får betydning uten å ha en betydning. Vet ikke om det ga noe mening. Men det er de små hverdagsgledene som holder en gående, for det er de små øyeblikkene i livet man husker best og som varer livet ut. Man er nødt til å ta vare på de små øyeblikkene.

Daniel er veldig flink å komme med sånne små gullkorn i hverdagen, og det hjelper meg veldig. For det er disse tingene jeg virkelig setter pris på. For noen dager siden skulle jeg ut å gå en tur, og det er sjeldent at vi går turer, så når han ville være med ble jeg kjempe glad. Vi tok med oss Diesel (det er en hund, for de av dere som lurte på hvorfor vi skulle gå tur med drivstoff) og spaserte en tur. Eller når han nå kom hjem, så hadde han med seg en liten sjokolade som han hadde fått i flyet. På denne sto det “liten og søt.” ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg