Favoritt serier – akkurat nå

Jeg ser ikke så veldig mye på serie, men det er to jeg prøver å komme meg gjennom og disse ser jeg sammen med min kjære♥ Dermed blir det vanskelig å se på noe når han ikke er til stedet, men det er veldig sjeldent at jeg ser serie uten han og den ene serien jeg ikke ser sammen med han er veldig vanskelig å følge med på når han er hjemme – men det går! 

13 Gode Grunner 

Tenåringsjenta Hannah begår et helt uventet selvmord, og en klassekamerat mottar en rekke kassetter der hun forteller historien om hvorfor hun tok dette valget.

Den engelske tittelen er “13 reasons why” og er egentlig en bok, som Netflix har laget en serie av. Hver av de 13 grunnene fortelles i hver episode; en kassett, en episode. Derfor er det også 13 episoder av serien. Er ikke kommet så langt, men hittil er den utrolig bra – trist, men bra serie. Jeg har funnet ut at Netflix er faktisk utrolig god å lage serier, og spesielt av bøker.
Når vi er blitt ferdig med denne serien skal jeg se en serie ved navn Shadowhunters, og ut i fra coveret og beskrivelsen virker det veldig som bøkene skyggejegerne som jeg har lest for noen år siden. Denne serien har også Netflix laget. 

Paradise Hotel 


Bilde hentet her.

Triana Iglesias åpner igjen dørene til Paradise Hotel, et sted der alt handler om å finne seg en partner å stole på for å komme seg til finalen. En gjeng med gutter og jenter sjekker inn i paradis og spillet settes igang, men hvilket par blir stående igjen til slutt med kula mellom hendene og mulighet for å vinne pengepremien? 

Det er en del av den norske befolkningen som syntes det er helt på trynet og sykt hvor dumme de deltakerne som er på Paradise er, og enkelte av de er jo helt på tyttebærtur, men de er jo mennesker de også – alle er forskjellig; noen dum og andre ikke. Tenker jeg da. Jeg ser programmet for underholdningen sin skyld, og jeg har fulgt med på Paradise i noen år nå og det er spillet jeg syntes er best å se på – og selvfølgelig alle de merkelige tingene man kan finne på å si på tv.

#Serie #Netflix #Paradisehotel #13godegrunner

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg