Sandefjord!

Etter et par måneder siden sist skal det bli godt å reise ned til Sandefjord for å tilbringe litt tid sammen med familien til Daniel. Selv om moren og søsteren hans var her for noen uker siden kjenner jeg at jeg savner de allerede, dessuten har vi ikke vært i Sandefjord siden jul (det er egentlig ikke så lenge siden – men lenge nok).

Jeg måtte jo selvfølgelig på skolen før vi kunne reise, så derfor er vi nok ikke fremme i Sandefjord før i natt. Toget skal være fremme i ett tiden, om vi rekker det. Så dette blir spennende! Sivert ble med i siste liten, så nu er vi hele gjengen på vei nedover. Det skulle man ikke tro for litt over én time siden, haha!

Skal bli utrolig godt med en liten "ferie", men det å reise i russebuksa er ikke veldig behagelig. Så jeg gruer meg litt til å sitte disse timene i fastspent i flyet – det har vært ille nok å sitte ganske lenge på skolen. Så dette blir veldig spennende!

Nå kom flyet, så nå er det ut på tur! GOD HELG ALLE SAMMEN!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg