Hjemreise

Etter tre herlige dager her sørpå med masse sol og fint vær, så er det hjem til sørpe, dårlige veier (fordi ifølge kommunen er vinteren over 1.april) og snø. Jeg skal ikke si det blir trist å komme hjem, men jeg kunne godt vært her lengre. Gå koselige turer i nydelig sol, spise utrolig god mat og bare nyte samværet med familien.

Det utlandet jeg snakket om i går, var ikke noe mer spennende enn Sverige. Vi tok Color Line over til Strømstad for å dra på litt shopping, og etter denne turen føler jeg meg veldig blakk. Heldigvis er det lønningsdag, så det gleeeder jeg meg til. Men dagen i seg selv var veldig koselig.

Nå sitter vi på toget til Gardemoen, der flyet skal ta oss med nordover. Først innom alle mulige plasser før vi er framme i Lakselv. Skal bli godt å legge hodet på hodeputen og havne i dyp søvn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg