Sminkefri!

De siste dagene har jeg rett og slett bare droppet sminken, rett og slett for jeg har vært så lat. Det har vært ufattelig deilig å sove litt lengre når du ikke trenger å stresse med sminken. Jeg elsker å føle meg fresh å slikt, men disse dagene har det bare vært ufattelig deilig å droppe det. Både det å være sminkefri og det å ha sminke syntes jeg er veldig behagelig – jeg plages ikke at noen av delene, bortsett fra at det tar litt lengre tid med sminke. 

Når vi kom hjem på mandag var jeg ganske trøtt, og det var ganske trist å komme hjem – for her regnet det.. Nede i Sandefjord var det nydelig vær, mens her var det helt trasig. Men herregud det var godt å legge seg i sengen og lukke øynene, hadde nesten ikke lyst å våkne dagen etter og det fristet veldig lite å dra på skolen. Må man så må man. 

I dag har jeg hatt tentamen i psykologi, og jeg er veldig glad for at jeg er ferdig med det også – bare én som gjenstår, men da begynner eksamenen å løpe. Det er nå det virkelige presset begynner. Men nå skal jeg bare slappe helt av, se film og gå tur – hodet mitt er helt grøt etter dagens tentamen. 

#Sminkefri #Sminke #Tentamen #Skole

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg