Uke 18 – uken som gikk..

Ukens sang: Luis Fonsi, Daddy Yankee, Justin Bieber – Despacito remix 

Ukens middag: Biff. 

Ukens cravings: Jeg har hatt skikkelig sugen på egg og bacon baguette, samt rekebaguette. Ellers har jeg bare drukket skikkelig mye te denne uken. 

Ukens humør: Denne uken har vært helt katastrofe, men det er ikke så rart når jeg ser på p-pille brettet mitt hvilken uke det er.. Uken før mensen.. Jeg har kjent på sinne, og tristhet, frustrasjon, og ikke minst bekymringer. Det blir ALLTID slik uken før perioden, uansett hva. 

Ukens høydepunkt: Stallkvelden min på torsdag. Det var herlig å gjøre litt arbeid og ri litt. Bruke litt energi på ting jeg elsker. 

Ukens nedtur: Det å komme hjem til skikkelig dårlig vær. Å komme til regn i min kjære hjembygd var bare helt tragisk, spesielt når man kom fra sol og masse varmegrader. Det har dessuten snødd denne uken, en god del også; men det har ikke blitt liggende.. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg