Dommedag

Jeg tror dette har vært den verste dagen på skolen så langt. Det skriftlige eksamens trekket var helt på trynet og prøvemuntligen gikk nu så som så. Jeg har hatt så hodepine disse to dagene at jeg kjenner det virkelig skal bli deilig å bare slappe av hele helgen. Det er storhallmesse, som jeg skal spare til søndagen, for jeg tenker meg en liten tur til Alta i morgen. Samt jeg er nødt å øve til en gym prøve vi har første time på mandag, en veldig viktig prøve som er avgjørende for standpunktkarakteren. Nå er det virkelig bare å henge i mot slutten! 

Nå trur jeg at jeg skal sette på en film og bare halv sove litt. Jeg trenger virkelig noen timer der hodet mitt bare slapper av, og ikke brukes for mye – hvertfall tenker på en annen måte, enn skole relaterte ting. Kanskje jeg til og med finner på noe russeaktig faenskap i løpet av helgen; siste helgen som russ må jo nytes!


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg