Uke 19 – uken som gikk..

Ukens sang: Katy Perry, Migos – Bon Appétit. 

Ukens middag: på tirsdag hadde vi en type makaroniblanding – makaroni med ost og kjøttdeig. Det er så fantastisk godt! 

Ukens cravings: Egg og bacon baguette! ♥.♥ Jeg går jo aldri lei! 

Ukens humør: For et humør jeg har hatt denne uken. Det har vært helt forferdelig, mange følelser i sving og mye stress, samt bekymringer. Jeg har så vondt i skuldrene og nakken etter denne uken, den har knekt meg helt. Og vi er ikke begynt med eksamenene enda..

Ukens høydepunkt: Tjaa, hva kan det være? Det må jo rett og slett bli at jeg fikk lønn. Haha! 

Ukens nedtur: Jeg har hatt veldig mange nedturer denne uken. Men skal jeg velge ukens nedtur, så må det faktisk bli da jeg fikk vite at jeg kom opp i begge fagene jeg ikke kan fordra; sosialkunnskap og samisk. Samisk av alle ting..!

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg