Min drømmebil

De aller fleste, ikke alle, har en bil de drømmer om å eie – noen er ikke interessert i å tenke på dette engang, de vil bare ha en bil som bare er et framkomstmiddel fra A til B, så lenge det fungerer er det ikke så nøye med resten. Andre vil ha en bil som har visse fasiliteter, et bestemt utseende, eller et bestemt merke. Jeg er ikke sååå opptatt av bil, men etter at jeg fikk lappen har jeg blitt mer og mer – samt er hele familien min opptatt av bil. 

Min drømmebil, som jeg har råd til å eie, er en Volvo V40 med R-Design pakken. Den er liten og søt, samt at jeg ikke trenger en større bil enn det, enda hvert fall. Jeg syntes også den ser utrolig kul ut, jeg digger formen på den. I tillegg er det en Volvo, jeg har gode opplevelser med Volvo, samt store deler av livet har foreldrene mine hatt slike biler. 
Drømmen min er å en dag kunne prøvekjøre en slik bil, for å se om den imponerer like mye som de andre volvoene jeg har kjørt. Gjør den dette er det jo midt i blinken for meg! 


Bilder: HER og HER

#Bil #Volvo #Drømmebil 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg