Seriøst?

Det er sykt deilig med fri i morgen – jeg kunne virkelig trengt noen timer på øyet. Heldigvis er det ikke så store greiene som skjer i morgen, det er bare å møte opp i tog og være litt sosial, før man kan dukke inn i sin dype hule igjen, haha! 

Nå begynner eksamenene å nærme seg med STORMSKRITT, altså det er bare én uke til jeg skal opp i norsk skriftlig hovedmål. Det som er mest skremmende med eksamen er ikke oppgaven i seg selv, det er oppsettet på hele opplegget – alt er så blodig alvorlig. Skal du gå noen plass i det hele tatt må du ha med deg en vakt, gjør du sånn eller sånn kan du risikere å stryke osv. Det er ingen som smiler på eksamen, alle er helt “pokerface”. Det er dette som skremmer meg mest med hele opplegget, hah. 

Det er også bare én uke til Daniel kommer hjem, og jeg gleder meg så sykt. Jeg kan ikke beskrive det. Det er så rart å være uten han i to uker, og alltid når han er borte de to ukene sine – går jeg alltid gjennom bildene av han og savnet blir jo ikke akkurat noe bedre, for å si det sånn. Men det skal bli fantastisk deilig å få han hjem. 

Men nå skal jeg rydde rommet litt, få unna litt ting jeg ikke trenger lengre – som gymtøyet som alltid ligger i veien; nå er jeg faktisk helt ferdig med gym og det er litt deilig egentlig, men også litt trist. Nå må jeg faktisk legge en innsats i å trene på egenhånd. 

6 kommentarer

Siste innlegg