23.05.2017

De siste dagene har det gått i ett, nesten uten stopp. Det har gått i skole/jobb, middag hjemme og rett i stallen – jeg er nemlig hestepasser fram til i dag. Det har vært tungt å kombinere alt, men det har gått utrolig fint. Det å kunne ta et lite avbrekk fra alt med bare å dra i stallen og gjøre masse stallarbeid, få litt fysisk aktivitet. 

Jeg har også fått ridd noen av dagene, de dagene jeg har hatt lysten og motivasjonen til det. I går var en av de dagene, jeg og min flotte frieser Eemil hadde en utrolig bra økt på banen i går. Det er en god stund siden vi har hatt det, våren har hatt sin gang med smelting og endelig var banen helt snø og vann fri. Det var utrolig deilig. 

I dag er timeplanen min egentlig ganske så fullstappet. Jeg har vært på skolen fra klokken ni i dag og hatt breddeidrett fram til nå, så er har jeg bare sosialkunnskapstimen igjen før jeg kan dra hjem og rydde opp i det kaoset som ligger rundt sengen, haha! Det ser ut som om klesbomben har slått ned. Like før jeg er nødt å dra til frisøren, ikke noe spesielt som skal skje med håret mitt altså. Like etter at jeg er ferdig hos frisøren er jeg nødt å kjøre å hente Daniel på flyplassen, endelig er han på vei hjem! Det føles faktisk som om han har vært borte en hel evighet. Vi må få i oss til mat på et vis, før jeg er nødt å fyke avgårde i stallen for siste stallbesøk. Alt må være klart før kvelden og morgendagen. Når jeg da kommer hjem igjen, spørs når det blir, så er det bare å dusje og hive seg i seng – for i morgen har jeg norsk eksamen! 

Norsk eksamen gruer jeg meg ikke så veldig til, men jeg har noen små nerver som bobler litt nå og da. Det er jo eksamen, så hva kan man egentlig forvente? Jeg føler meg egentlig helt utmattet for eksamen i morgen, hodet er virkelig ikke på rett plass – men det skal nok gå på et vis.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg