Snø!

Vel, etter flere uker uten tegn til snø tenkte jeg endelig at jeg kunne skifte til sommerdekk – for jeg kom sikkert til å ende med å få en bot for å kjøre for lenge på vinterdekk. Vet dere hva? Én dag etter at jeg har fått på sommerdekk, da begynner det å snø! Liksom, er det mulig? Det er bare jeg som har den flaksen altså.. 

Det er ikke uvanlig at det plutselig begynner å snø på denne tiden av året her oppe i Finnmark. For noen år tilbake, nærmere nøyaktig 2014 begynte det å snø midt i juni – og ikke bare litt. Jeg husker jeg våknet til at bakken og tærne var dekket av et hvitt teppe. Det var noe for seg det. 

Selvfølgelig er det drit, for denne vinteren har vært merkelig, og våren er blitt utrolig lang, hvordan skal sommeren bli? For alt vi vet blir det en helt fantastisk sommer, men det kan man jo ikke vite på denne tiden av året. I morgen skal vi ut å kjøre, så jeg er rimelig spent. Klarer dere å gjette hvor vi tar turen denne gangen? Et tips, det er ikke Alta 😉 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg