Tromsø helga!

Etter at jeg blogget på torsdag sovnet jeg av, planen var jo egentlig å se paradise hotel kl. 22.30, men jeg hadde sovnet lenge før det. Frokosten på fredagen var jo helt magisk, det var så mye herlig å velge mellom. Fredagen gikk egentlig til mye tull, vi var en liten tur innom senteret før vi dro til verkstedet med bilen – maks én time var vi der, mens dem holdt på med bilen gikk vi rundt å så på biler. Straks vi var ferdig dro vi på kino, alltid like koselig med kino. Når filmen var ferdig dro vi rett til tanta til Daniel fikk vi spist en herlig taco, fredagstacoen må man ikke gå glipp av! 
Etter en tur på Jekta kjørte vi litt rundt, bare for å se litt mer av Tromsø – det endte opp med at vi rotet rundt for å finne veien til hoppbakken. Det var ikke bare bare skal jeg si dere! Jeg er sikker på at vi brukte én time på det.. Men når vi omsider fant fram var det ufattelig fint, utsikten var nydelig. 

Lørdagen var utsjekk´s dag, men vi reiste ikke fra Tromsø – vi ble én natt over hos tante. Denne dagen gikk mest til shopping, vi dro rundt på de senterne vi kunne finne før vi ga oss. Vi fikk også bowlet litt mens vi var her, selvfølgelig vant Daniel – ingen tvil om det. Litt gammeldags brettspill fant vi fram, samtidig som vi så 71 grader Nord – koselig var det.

I dag sto vi bare opp, spist og reiste hjem. Jeg har bare vært helt død hele kjøreturen hjem, duppet litt av sånn innimellom. Det er bare så ufattelig godt å være hjemme nå, og bare ta det heeelt med ro og ikke gjøre noe. Nå begynner uansett “helvetesuka”, som jeg så fint har døpt den til – skal bli godt når den er over. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg