Livet er helt fint

Akkurat i dag er livet mer enn greit. I dag er jeg fornøyd og gleder meg over alt det er å glede seg over. Akkurat i dag er temaet vi fikk for sosialkunnskaps eksamen mer enn bra – sosiale problemer og rusmisbruk i Norge. Det er et tema som ikke er så vanskelig, det er et tema som kan knyttes til veldig mye. Så kanskje eksamen i morgen ikke blir så ille som jeg hadde fryktet – men det får vi se i morgen. 
I dag er skoledagen fin. 

Været er litt grått, og vinden er sur – men det snør hvert fall ikke, enda. I går var alt hvitt en liten halv time, og det gjorde at jeg faktisk begynte å lure på om jeg skulle pakke fram scooteren igjen, for sommer er visst allerede over. Det er rart det der – på vinteren begynner det å regne så snart gradestokken nærmer seg plussgrader, men når det skulle vært sommer kan det snø ved seks plussgrader (det skjedde faktisk). Nord norsk sommer alle sammen – den er helt nydelig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg