01.06.2017

Nå er jeg snart ferdig med min siste skriftlige eksamen, og det er den verste av de alle er til sist; samisk. Jeg har litt nerver for i morgen ja, men jeg skal gjøre alt jeg kan. Temaet for denne eksamenen er spor. Alle typer spor – historiske spor, digitale spor, spor i naturen, menneskelige spor i naturen osv. Det kan bli litt spennende å se hva oppgavene går ut på – det er nesten som en norsk eksamen, bare litt lettere og på samisk. Så dette skal bli spennende. 

Dagen i dag er litt spesiell dag, for i dag har jeg og Daniel vært sammen i 2 år. Vi tok feiringen litt på forskudd forrige helg med hotellopphold i Tromsø, men vi skal på kino i morgen – så en type feiring blir det jo, på en måte. Det er veldig rart å tenke på at årene er gått så fort, og det er når man begynner å se tilbake på ting at man merker hvor fort tiden går. Jeg husker alt, som om det var i går. Hele historien vår er egentlig ganske romantisk, og jeg blir glad hver gang jeg tenker på den. 

Oppdatering på været – det ser ut til at Finnmarkingene begynner å bli veldig værsyk, og man ville jo trudd at juni skulle være uten snø, men vet dere, dette er ikke unormalt, det er bare vi som har vært sykt heldig de siste årene med tidlig sommer. Men det er jo litt artig med værsyke finnmarkinger, du finner så mye rart på facebook her oppe fra, haha! Spesielt på iFinnmark.no

Men nå skal jeg legge meg i det nyvaskede sengetøyet, nydusjet og se årets Paradise finale! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg