Enda et skoleår er over

Det er sykt at skolen snart er ferdig. Jeg vet ikke helt om jeg syntes dette året har gått fort eller sakte, men disse tre skoleårene har gått sykt fort. Det er merkelig å tenke på at jeg snart er ferdig med videregående, og skal videre til høyere utdanning. Jeg er kommet så langt i livet at det er nesten litt skummelt. Jeg skal ut av det trygge redet og ut på egne vinger. 

Dette året har vært det mest krevende gjennom hele videregående, de tidligere årene har vi kunne plukket ut noen fag som ikke er avgangsfag, men dette året er de også avgangsfag! Det har vært jevn trutt hele veien, fra dag én i høst. Jeg kan bla gjennom almanakken min å tenke “hvordan i søren klarte jeg meg gjennom det her?” For enkelte av ukene var helt syk. 

Dette er også første gangen jeg har avsluttet et skoleår så tidlig som vi gjør nå, og er ikke helt sikker på hva jeg skal fylle ukene med fram til vi kjører sørover. Daniel reiser snart på jobb og kommer ikke hjem før to uker etterpå – dette gjør at jeg har veldig veldig lite å gjøre, sett bort ifra at jeg er nødt å pakke alt jeg skal ha med meg og rydde bort det jeg ikke skal ha med meg. Jeg ser ikke helt for meg at jeg trenger to uker på det da, haha! 

Men nå gjelder det bare å fokusere på den siste eksamen, muntlig eksamen. Etter denne er skoleåret over for i år – for meg. Vi har avslutning på fredag, og da er vi offisielt ferdig med videregående. Muntlig eksamen ble som forventet, jeg kom opp i breddeidrett. Dette kan virkelig bli spennende. Ønsk meg lykke til! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg