Den perfekte gaven!

Inneholder reklamelink

For en stund siden hadde mamma bursdag, men ettersom leveringstiden på det jeg hadde bestilt var ganske lang, fikk hun ikke gaven før nå. Jeg fant en nettside som heter mittnavnesmykke.no, der var det flotte smykker du kunne putte inn personlige navn, så jeg tenkte; hva kunne ikke vært bedre enn akkurat dette som bursdagsgave til mamma? Hun elsker jo smykker, og hvertfall hvis det inneholder noe nært og spesielt.  

Nettsiden er veldig enkel å holde på med, om du gjør det fra mobil eller pc – samt kundeservicen er super! Jeg bestilte først feil, og skulle da avbestille for så å bestille på nytt, men jeg fikk endret bestillingen, uten ekstra kostnader! Jeg endret også til noe billigere, som gjorde at jeg fikk tilbake resterende. Å jeg fikk akkurat det jeg bestilte! Smykket er veldig personlig, og det er derfor leveringstiden er svært lang – så vil du ha det til et bestemt tidspunkt burde du være raskt ute med å bestille så det kommer i rett tid. Mamma fikk dessverre ikke sin før en måned etter sin bursdag – men det er bedre sent enn aldri!♥ 

Smykket er utrolig fint, og jeg syntes faktisk det var finere i virkeligheten enn på bildet. Mamma var super fornøyd med smykket, og vi endte nesten begge opp i tårer. For 40 kr ekstra kunne man få med et personlig kort med smykket, så ble det enda mer personlig – hva som skal stå på kortet bestemmer du helt selv. 

Vil du bestille ditt eget eller til noen du er glad i? → MittNavneSmykke.com 

5 kommentarer

Siste innlegg