Uke 25 – uken som gikk..

Ukens sang: Lene Marlin – You Weren’t here.

Ukens middag: Grillmaten vi spiste på fredag (sankthansaften). Når mamma sto å lagde den fikk jeg vann i munnen og det var himmelsk! 

Ukens cravings: Egg og bacon baguette! Har selvfølgelig ikke fått spist en enda, men har fått vann i munnen når jeg har stått på jobb.. 

Ukens humør: Humøret denne uken har vært litt følelsesladd. Jeg har tenkt på gode gamle minner, personer som betyr mye for meg og hvordan livet skal forandre seg så kraftig denne sommeren. Jeg har tenkt på hva som at jeg er så glad i de personene jeg er glad i, og hvor mye jeg egentlig kommer til å savne hjemplassen min. Så humøret denne uken har vært takknemlig, litt sippete og en blanding. 

Ukens høydepunkt: At jeg endelig har fått sittet litt på hesteryggen denne uken og trent litt med min gode gamle kompis♥ + at skattepengene kom denne uken x) 

Ukens nedtur: Daniel reiste denne uken, og jeg føler seriøst at dagene har gått i sneglefart helt siden han dro – til tross at jeg har gjort ganske mye denne uken. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg