Uke 26 – uken som gikk..

Ukens sang: Jax Jonas, Demi Lovato, Stefflon Don – Instruction. 

Ukens middag: Vi har spist så god middager denne uken at det blir vanskelig å velge, men må jeg velge blir det nok cæsarsalaten – ingen stor overraskelse. 

Ukens cravings: Hmm, ettersom det har vært ganske varmt enkelte dager har jeg virkelig hatt sugen på isen sandwish, eller frukt – spesielt eple og kiwi. 

Ukens humør: Denne uken har humøret mitt hvert vekslende mellom godt og dårlig. Det har vært en fin dag, og jeg har vært strålende fornøyd med dagene – men kveldene er som regel preget av frustrasjon og tårer. Jeg håper på et bedre humør til neste uke. 

Ukens høydepunkt: Det må være jenteturen til Alta sammen med mamma og bestemor. Det er den koseligste turen jeg har vært på, og det var fint å få en slik tur før jeg reiser. Det var definitivt uken høydepunkt. 

Ukens nedtur: Selv om det har vært utrolig varmt og deilig på dagen med sol, så har regnet kommet nesten hver kveld. Det har lagt en liten demper på humøret. Bortsett fra at humøret har vært litt dalende, har uken vært utrolig fin. 

Ukens favorittbilde: 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg