Ukens..

Ukens bok: Jeg ble nettopp ferdig med boken Et helt halvt år og jeg elsker historien! Men for meg var boken faktisk litt kjedelig, enkelte ganger, det var mye jeg hoppet over, men hovedhistorien var fantastisk nydelig og ufattelig trist. Måtte faktisk gråte litt på slutten. Nå gruer jeg meg faktisk litt til å se filmen, men jeg skal gjennomføre det. 

Ukens film: Ettersom forrige uken ikke har bestått av så sykt mye, og jeg som regel har hatt veldig sene kvelder har jeg sett en del filmer. Men den jeg elsket mest var faktisk “A cinderella story. If the shoe fit”, noe som kan minne om en barnefilm – men jeg digget den, på en søt måte. Den finnes på netflix for de som vil sjekke den ut. 

Ukens artist: Ettersom jeg har kjørt litt bil, og min egen bil ikke har aux – har jeg gått for CD og jeg har virkelig fått minnene tilbake med å høre på Justin Bieber. Jeg rett og slett elsker sangene hans. 

Ukens skuespiller: Amanda Seyfried. Jeg vet ikke helt hva det er med henne, men jeg digger hun og jeg syntes hun er ufattelig nydelig. 

Ukens spill: Hay Day. Jeg spiller nesten ikke annet enn det, bortsett fra candy crush engang i blant. Jeg har spilt det siden det kom ut, og jeg bare digger det. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg