Hallo fra Bø!

Akkurat nå befinner jeg faktisk meg i Bø Sommerland. Det er herlige temperaturer og jeg nyter solen langs bassengkanten. Guttene er overalt og prøver de forskjellige attraksjonene. Før elsket jeg basseng og vann, men nå foretrekker jeg å ligge i solen helt i ro. Så lenge det ikke er så varmt at man svetter bort, da foretrekker jeg faktisk å bli i vannet enn på land. Om jeg på et senere tidspunkt finner ut at jeg skal bade litt, vet jeg ingenting om – det får tiden vise, men inntil da holder jeg meg med bassengkanten i den nydelige solen.

For noen år tilbake var vi her sammen med tante, og da tok vi mange av de attraksjonene rundt her. Kan heller ikke se i første øyekast at noe er forandret siden sist vi var her, men jeg husker bare deler av hele opplegget. Gøy var det hvertfall. Men nå skal jeg kose meg videre og håper dere gjør det samme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg