Jeg flytter!

Helt siden vi kom ned har vi levd i et lite kaos, både av ting som er overalt og usikkerhet. Alt kan skje, og siden svaret på skoleplassen ikke var klart da vi kjørte sørover, var vi uviten. Nå er vi helt sikker, jeg har i dag fått vite at jeg har fått plassen, takket ja til skoleplassen og meldt flytting til vår nye boplass – Kristiansand. Leilighet var allerede klar før jeg sluttet på vgs, jeg var raskt ute med å leite etter leilighet selv om det var en risiko at jeg ikke kom inn på skole. Vi fant noen veldig hyggelige leiere som var villig til å finne løsninger sammen med oss og leiligheten var jo helt nydelig – og fra 1.juli overtok vi nettopp den. 

Bare noen dager etter at vi var kommet ned hit kjørte vi til Kristiansand for å se leiligheten og byen. Vi fikk en varm velkomst med regn som bøttet ned som verst. Selvfølgelig gjorde ikke det så veldig mye, men det var litt kjipt å bære alle sakene våre inn i regn. Heldigvis dempet det seg litt til akkurat da, så tingene våre ble ikke så veldig våt. Leiligheten var utrolig fin, og jeg gleder meg til å få noe eget sammen med min kjære. 

Jeg har valgt å studere journalistikk, og er veldig spent på studiet. Jeg fant først ut for ett år siden hva jeg ville studere, og har ikke så veldig mye kunnskap om studiet, men når jeg tenker mer og mer på det – så føles det veldig riktig. Jeg elsker å høre sladderet, høre om andres liv, forske litt i historier og ta opp tematikk som er viktig i samfunnet. Jeg syntes det er spennende – så kanskje dette virkelig er min drømmejobb og det jeg vil drive med resten av livet? Det blir spennende å se hva jeg begir meg ut på. 
Men inntil skolen begynner, skal jeg bare nyte sommeren og friheten litt til. I morgen setter vi kursen mot Sverige for litt shopping og eventyr! God kveld videre♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg