Uke 29 – uken som gikk..

Ukens sang: Jubel – Home. 

Ukens middag: Tandori. Denne uken var det virkelig godt med tandori, mm! 

Ukens cravings: Chai Tea Latte. Har virkelig savnet kaffemaskinen min, så det var virkelig godt å komme på plass i leiligheten og få kaffemaskinen min slik at jeg kunne lage Chai Tea Latte! 

Ukens humør: Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om ukens humør, for det er litt blandet – litt mer av det dårlige enn gode. Ikke vet jeg helt hvorfor jeg har vært slik heller, men at jeg har vært litt sliten og sovet dårlig. 

Ukens høydepunkt: Det ligge i sengen, egentlig helt slapp og lei, og hører at det plinger masse i telefonen – det er klassen og skjermen var full av meldinger. Jeg bladde litt opp for å se hva det var snakk om, og de hadde fått vite om skoleplass på samordnaopptak. Jeg spratt opp av sengen og fant frem macen, jeg var jo så spent! Å det å åpne brevet som lå i innboksen, for å vite dommen, var mer enn nok til å gjøre meg nervøs. Jeg kom inn! Hjertet hoppet lykkelig i brystet mitt, jeg kom jo inn!! Det var ukens høydepunkt. 

Ukens nedtur: Det har ikke vært noen nedturer denne uken, men skal man si noe så var det litt nedtur å bruke alle pengene våre som vi har spart så lenge – selv om det var det de pengene var beregnet for. 

Ukens favorittbilde: 

4 kommentarer

Siste innlegg