Ut på nye eventyr

Etter noen dager i Kristiansand måtte vi ut på eventyr igjen – så i går fant vi ut at vi starter til Stavanger en tur! Vi fant jo ut at det bare er rundt 20 mil dit, så hvorfor ikke bare kjøre en tur dit? Nå kan jeg si jeg har vært der også. Jeg sov så og si hele bilturen til Stavanger, litt for tidlig for meg å stå opp. 

Når vi ankom Stavanger måtte vi aller først finne mat, jeg var utrolig sulten og Subway var perfekt. Hovedmålet for dagens eventyr var oljemuseet – så både jeg og lillebror kunne forstå litt mer av jobben til Daniel. Det var faktisk litt spennende, ikke så “kjedelig” som jeg trodde det skulle bli. Etter noen timer å trø der, dro vi mot sola for å se litt på helikopter som tar av, før vi vende nesen hjemover (etter en tur innom kvadraten-kjøpesenter c; ).

Alt i alt har dagens lille eventyr vært koselig og litt utenom det vanlige.  Har vel egentlig funnet ut for lenge siden at vi ikke vet hva det å sitte i ro betyr. Tru hva de neste dagene bringer? 

4 kommentarer

Siste innlegg