Sandefjord igjen!


// Etter at v70’en ble solgt for noen uker siden var vi nødt å skaffe oss en ny “perle” som passer den nye tilværelsen!

I går satte vi kursen tilbake til Sandefjord, og her blir vi helt til skolestart. Det er alltid like koselig her i Sandefjord med familien til Daniel, og gleder meg til å bruke den resterende sommerferien her. Nå er det jo heller ikke så veldig lenge til skolestart, og jeg små gruer meg allerede. Det som skremmer meg mest er jo at jeg ikke kjenner noen, eller vet hvor jeg skal gå. Jeg syntes det er vanvittig skremmende og skulle gjøre slike ting helt alene – uten en eneste som støtte. Men jeg får bare ta det som det kommer. 

I går hentet vi faktisk bursdagsgaven min også, på den nye elektrokjeden Power. Mamma og gjengen har sammen med Daniel fikset meg et helt splitter nytt speilreflekskamera – Canon EOS 750D. Det er fantastisk, og jeg elsker de bildene jeg får med den. Jeg og Daniel har testet det ut både i går og i dag – jeg er veldig fornøyd! 

Vi tok også en utrolig gøy match i Bowling og bittelitt Biljard på kvelden. Jeg tror vi spilte fire runder i Bowling før vi ga oss – og selv om jeg ikke er den beste i bowling var det utrolig gøy! Det er i dag den siste dagen med lillebror her, for i morgen reiser han hjem til Finnmark igjen. Han gleder seg selvfølgelig litt, for da kan han endelig kjøre lettsykkelen sin. Han tok Lett-MC lappen dagen før vi kjørte sørover, så jeg skjønner at han har kjøresugen! 


4 kommentarer

Siste innlegg