Spørsmålsrunde!

Det er veldig lenge siden jeg har hatt en spørsmålsrunde – så dermed har jeg bestemt meg for å ta en nå. Jeg kommer til å svare på denne runden om det kommer inn nok spørsmål. Så har du noe du lurer på, om det gjelder seg favorittfilmen/serien min, hobby, referere til enkelte innlegg, mensen, eller uansett. Det er bare å spørre i vei! 

Spørsmålene kan stilles i kommentarfeltet til dette innlegget – eller merkes SR i andre innlegg med spørsmålet du ønsker å stille. 🙂 
Jeg kommer ikke til å svare på video, dessverre. 

3 kommentarer
    1. Når fikk du mensen? Jeg er 14 år og er bekymret for har ikke fått det ennå selv, og alle jentene i klassen har fått det tror jeg
      Når mistet du jomfrudommen din?
      Hvor mange kjærester har du hatt?
      Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste?
      Har du noen ganger vært utro, har kjæresten din vært det?
      Har kjæresten din hatt andre kjærester før deg?
      Hvordan opplever du å ha mensen?
      Håper ikke det ble for personlige spørsmål for deg, er veldig nysgjerrig for svarene kan hjelpe meg 🙂

    2. Har du noen piercinger/tatoveringer? Hva syns du om det?
      Hvor mange søsken har du? Har du noen halvsøsken eller liknende?
      Har ikke du gått noe idrettsgreier? Kan du gi tips til styrkeøvelser til rumpa?
      Hvor mange dyr har du hatt?
      Hvordan har du fått håret ditt så langt?
      Hva slags hudpleie- og hårpleieprodukter bruker du?
      Hvilke land har du vært i? Hvilket land har du lyst å reise til?
      Da du var liten, hva ville du bli når du ble “stor”? Føler du at du følger drømmen nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg